close


以下就是我在每週一所交的英文日記,很簡短,也很簡單.


也剛好是我當時的心情與感想,在這邊就提出兩篇來與大家分享.


Short story 2003/06/02
On Sunday , I rode a bicycle around my neighborhood. The bicycle was my host father’s, and it was difficult for me to ride because it was so high. I was afraid to stop because I couldn’t touch the ground, so I road until I was finished and then jumped off. I was so tired but I think that was good exercise for me.


星期天,我在住家附近騎腳踏車,這台腳踏車是我homeba的,所以它非常的高,讓我搆不到地面.


因為我害怕我會跌倒,所以我就一直騎一直騎,不敢停下來,直到我騎回家裡,一口氣跳了下來.


雖然很累,但我想這對我來說是個非常好的運動.


Short story 2003/06/09
One day’s weather in Grande Prairie is like the four seasons in Taiwan. Early morning the temperature was low, like in the winter in Taiwan. In the afternoon, the sun was so hot that it felt like the summer in Taiwan. Some of the time it was cloudy, like it is in the fall in Taiwan. My host mother always says the weather is funny.


在G.P.一天的天氣就像是過了台灣的四季,早上的時候氣溫非常的低,像是台灣的冬天.


中午的時候,太陽出來了就非常的熱,像極了台灣的夏天.


有的時候,天空充滿了雲朵,這樣又像極了台灣的秋天.


所以我homema就說...這樣形容天氣...真是好玩.

arrow
arrow
    全站熱搜

    豬小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()