close

以下是2003.5.24我抵達加拿大後,從Homestay住宿家庭發表在個人報的第一篇文章


當時住宿家裡的電腦只能key英文,所以也就留下了我殘破英文的證據...現在貼來讓大家笑一笑吧!


I'm fine from Canada


It's very good that I choice to stop my job and go to Canada by mysely.
When I arrivel G.P in Canada,I fine that here is big ground and everything is big,too.No build in here just have the house that all have gorden.When I sit in living room,I can see the road out the big window,so that I can see many cars and people passing,too.
Living here just like the dreams come true.
But it's too bad that just me live here,so I don't meet another friend since arrivaling here.I will go to school on next monday.Maybe I can meet much friends from school!

ps.Here cann't use the Chinese,so please don't laugh at my English.

It's me JUDY from CANADA 2003/5/24


呵...真的很爆笑!當時的文法及用字真的很蠢,也證明了我說的...我的英文真的很破!


總之...大體的意思是,我很高興我做了很好的決定,離開了工作,來到了這裡,


G.P 這裡的一切都很大...房子大,公園大,而且每棟房子都有自己的庭園.



當我坐在客廳時.我的眼前就是一大片的窗,看出去就是一條大馬路


所以我可以看到車子跟人在我眼前經過



但是我有點後悔來到這個住宿家庭


因為這裡只收我一位學生,所以我遇不到其他人.



下星期一我就要開始上課了,希望到時候,可以遇到其他朋友.

arrow
arrow
    全站熱搜

    豬小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()